23 Kasım 2013 Cumartesi

babamın kitabından sevdiğim bir şiiri

photografed by tolga :)






KÖTÜYÜM

İllegal sevgilin olmam demiştin 
Ama teröristim oldun.
Bunu sen de biliyorsun. 
Bir anarşistin özgürlük tutkusuyla 
Sevmiştim seni. 
Şimdi ipim elinde. 
Katilimsin. 

Gözlerinde tehlikeli ilişkiler,
Ağzında prangalı sloganlar
Ve yalnızlıklar mezarlığına 
Gömüyorsun beni...

Oysa gençliğimi bilmezsin.
Hâlâ ellerim çocuk kokar, 
Gözlerimde yıldırımlar...
Yüreğimi güneşe astığımdan beri 
Göz göze, vücut dili, 
Tehlikeli konuşurum. 

Kötü diyorlar benim için,
Boş ver desinler.
Onuncu köyden sesleniyorum.
En az senin kadar 
Kötüyüm...



Mehmet Osman Çağlar


6 yorum:

TexWisGirl dedi ki...

a strong and handsome looking man.

aysegul dedi ki...

Cok cook guzell,geldigimde imzalisini sozun var.Neden english translation berbat!! hemen ingilizceye cevirsene. ikizinle opuldunuz ;))

Sevgilerrr xoxo

Hamiyet Akan dedi ki...

Her aşk benzer biraz anarşiste ve aşık maşuğunun ellerinde razıdır can vermeye.

Mehmet Bey'in yüreği sağolsun mısraları çok güçlü.
Paylaştığınız için teşekkürler Tolga.

Maviye iz süren dedi ki...

Çok güzel bir şiir..

yildiz dedi ki...

Bu siiri ben de biliyorum...
Ask baska nasil anlatilabilir ki....Kötü olmak iyidir aslinda,
ayna baktiginda kendini gördügünde ikiyüzlü olmadigini görebiliyorsa bir insan... kötü olmak iyidir, yalaka olmaktan ya da ses cikarmamaktan...

Tolga dedi ki...

yorumlar için teşekkürler :)