21 Ocak 2014 Salı

geceye keyifle.. sanat konuşsun .. cher - dov'e l'amore

.



Sevgi Nerede ?
Hayatımdan Sana bahsedemem
İşte Benim Hikayem
Bir Aşk Şarkısı Söyleyeceğim
Yalnızca Senin İçin Söyleyeceğim.
1000 mil uzakta olsan bile
Aşk Hissi çok Ağırdır.
Bana Gel Bebeğim
Beni Bekletme
Bir gece daha Sensiz Burada
Ve ben çıldırırım
Başkası yok , başkası yok
Başka bir sevgi senin yerini alamaz
yada yüzünün güzelliğini tutamaz
seni aşk şarkımla elde edesiye kadar şarkı söylemeye devam edeceğim
Aşk Şarkımla
Sevgi Nerede ?
Şimdi nerdesin sevgilim
Burada Beni Sarmana İhtiyacım var
Fısıldamak çok şirince
kalbimin atışını hisset
Seni Kollarımın arasında tutmaya ihtiyacım var
yanımda olmanı istiyorum
Bana gel bebeğim
Beni Bekletme
bir gece daha sensiz burda
ve ben çıldırırım
Başkası yok , Başkası Yok
Başka bir sevgi senin yerini alamaz
yada yüzünün güzelliğini tutamaz
With my love song
seni aşk şarkımla elde edesiye kadar şarkı söylemeye devam edeceğim
Aşk Şarkım İle
Başkası yok
senin kadar güzel ve seni seviyorum
Bana gel bebeğim
Bana gel bebeğim
bir gece daha sensiz burda ve ben çildiririm
Başkası yok , Başkası Yok
Başka bir sevgi senin yerini alamaz
yada yüzünün güzelliğini tutamaz
seni aşk şarkımla elde edesiye kadar şarkı söylemeye devam edeceğim
Aşk Şarkım İle.. Aşk Şarkım İle.. Aşk Şarkım İle.. Aşk Şarkım İle..

2 yorum:

Maviye iz süren dedi ki...

Ne denebilir ki,
harikaa:)

Tolga dedi ki...

harika dimi :)