29 Kasım 2011 Salı

*


vicdani red

savaş karşıtı vicdani redcilere bir görev daha düşmektedir. bedelli askerlik yasasına da karşı çıkıp, kampanyalar düzenleme örgütlenmesine gitmelidirler. ilk imzayı atanlardan birisi olacağım. siz, bir zengin çocuğunun veya kolejli bir aileden gelen çocuğun şehit düştüğüne tanık oldunuz mu? onlar, zaten bedelli gibi ordu evlerinde veya buna benzer yerlerde torpilli askerlik yapıyorlar.


ölen de, öldürülen de gariban halk çocuklarıdır sonuçta.

bedelliye destek vermek "genç siviller"le aynı yerde yer almak anlamına gelir. yani yeni yuppilerle. tabi ki bedelliyi bekleyen herkesin yuppi olduğunu söylemiyorum. ama geçenler de tv'de bir kanalda ozan kütahyalı'ya benzeyen bu tür yuppi bedelliyi hararetle savunuyordu. şimdi bu adama sormak gerek, senin çocuğun nerde askerlik yaptı. aile çevrenden tanıdığın bir tane şehit ve gazi var mı?

bu ara da bankalar yine boş durmamış. bedelli gidecekler için yeni kredi olanaklarını zengin sofralarına meze gibi sunmuşlar. ne güzel!

sen kardeşim, sen; g-4 piyade tüfeğinin soğukluğunu hiç eline aldın mı?

sen, benim gariban bacım; ne olduğu belirsiz savaşların içine oğlunu gönüllü mü gönderiyorsun?

sen, benim karısını her gün döven maço kardeşim; belinde 38 kalibre ile düğünlerde kaç çocuğun canına kıydın?

tolga
ps.: ahmet yazmayınca ayşegül için ben yazdım:)

3 yorum:

ayşegül dedi ki...

Of yaa cook sekersin benim icin yazdigin icin teşekkur ederim,cok dogru tespitler var. buda sabahin koru, alti haberlerinde istanbulun karistigi yazio, polis birismi oldurdu?

Artik ahmetden bi siir bekliorum. Yazmasa yilbasina gelmicem :P

ikinizi de optum, kactim. xoxo

TOLGA dedi ki...

Tolga bir müddet İstanbul'da olmayacak Ayşegül. Yılbaşında bekliyoruz, şiir yazmasamda :)

Sevgiler,Ahmet

Mehmet Osman Çağlar - Mavi Mısralar dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.