15 Şubat 2013 Cuma

sevgililer gününe devam:)

 





Kollarımı gökyüzüne kaldırıyorum/Dizlerimin üzerinde dua ediyorum/Artık korkmuyorum/O kapıdan yürüyerek geçeceğim/Yürü, dans et, ayağa kalk/Hepimizin yaşadığı bir dünya görebiliyorum/Güvenli ve tüm baskılardan özgür/Daha fazla tecavüz, ensest ve taciz yok/Kadınlar, sahip olunan bir şey (mülk) değildir/Bana asla sahip olmadın, beni tanımıyorsun bile, ben görünmez değilim./Ben basitçe, harikayım/Kalbimi ilk defa ayaklanıyor hissediyorum. Canlı, harika hissediyorum/ Dans ediyorum çünkü seviyorum/Dans ediyorum çünkü hayal kuruyorum/Dans ediyorum çünkü yeterince şey yaşadım/Çığlıkları durdurmak için dans et/Kuralları yıkmak için dans et/Acıyı durdurmak için dans et/Bunu altüst etmek için dans et/Artık zinciri kırmanın zamanı/Zinciri kır/Dans et, ayağa kalk/Bu çılgınlığın ortasında ayağa kalkacağız/Daha iyi bir dünya var, biliyorum/Kardeşlerini al ve uzat elini her kadın ve genç kıza/Bu benim bedenim, benim bedenim kutsaldır/Daha fazla bahane yok, daha fazla taciz yok/Bizler anneyiz, bizler öğretmenleriz/Bizler güzel yaratıklarız/Kardeşim, bana yardım etmeyecek misin?"

Hiç yorum yok: