15 Haziran 2014 Pazar

neil young konseri

 

ikizimle metalica konserine gidecektik.metalica'yı fazla önemsemiyordum.ama Melis heyecan yapıyordu.aaa bir de baktım,neil young geliyor..metalica dan iki gün sonra.en arka koltuklar 105 tl...verdik tabi ki bilet parasını..

içimdeki bir his young konsere..hey hey my my rock and roll never dies--ile başlayacak ..elbette ikinci yarının sonlarına doğru o muhteşem ..'heart of gold' söyleyecek..'love and war'u söyleyecek....

YOUNG BABA NİSPETEN GENÇ, 69 YAŞINDA :)....GARİPTİR YA DA BELKİ DE DEĞİLDİR..SANKİ BİR VEDA DUYGULARIYLA..ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER DUYGULARIYLA İZLEYECEĞİM YOUNG'I....dYLAN GİBİ..TÜM YAŞAMA,ZAMANLARA,BANA ..BENİM GİBİLERE REHBERLİK YAPTIKLARINDAN.. GİBİSİNDEN..bir de Paul Rodgers'i dinleyebilsem....




9 yorum:

aysegul dedi ki...

Tekrar ~ tekrar dinliyorum, harrrika
Tolga cim.

aysegul dedi ki...

Temmuz sonu tr'de olacagim;((( music lovers be happy always ~ Melis le opuldunuz;)))

xoxo

Tolga dedi ki...

bir daha ki konsere birlikte gideriz
üzülme ayşegül :) bu sene geç geliyorsunuz.

sevgiyle.

Margie dedi ki...

I love Neil Young ...

Tolga dedi ki...

me too...
thx

deeptone dedi ki...

pek severim bu amcayı. 15 temmuz galiba. dylan amcaya da gitmedim bakalım. paul rodgers evet. eskileri seviyon he hep :) bu gece de birgün konseri vardı :) eskilerden olup şu anda halen zıpkın gibi olan müthiş glenn hudges gelse ah. gençlerin idolu halen amca yaa :)

Tolga dedi ki...

yaşlı ruhluyum deep :)15 temmuz amcayı dinleyeceğiz.rodgers gelirse onu da kaçırmam.senin bütün öykülerini severim ki :)okurum.
acaip çekici bi dilin var en çok sonu sofistike olanları seviyorum.okuyucunun yorumuna bıraksan arkadaş önerisi :)tadından geçilmiyor.
sana yakında uğrayacağım ki :)

deeptone dedi ki...

hah haaaaa tamam anladım kiiii :)

Tolga dedi ki...

:) tamam kii..ciddiyim...