2 Nisan 2016 Cumartesi

geceye keyifle :)

. .


Bir kadın var tüm parıltıların altın olduğuna inanan / Ve bir merdiven satın alıyor cennete uzanan / Ve vardığı zaman oraya biliyor ki / Dükkanlar kapalı olsa bile / Tek bir kelime ile geldiği şeyi elde edebilir... 

Bir işaret var duvarda / Yine de emin olmak istiyor / Çünkü bilirsiniz bazen iki anlamı vardır kelimelerin / Orada,dere kenarındaki ağaçta / Bir kuş var şöyle diyor şarkısında / 'bazen kuşkuyla dolar tüm düşüncelerimiz'... 


Ah.. meraklandırıyor beni / Öyle bir hisse kapılıyorum ki batıya baktığımda / Sanki ruhum haykırıyor uzaklaşmak için / Rüyalarımda duman halkaları görüyorum / Ağaçların arasından yükselen / Ve durup bunu seyredenlerin seslerini dinliyorum / Ah bu beni meraklandırıyor / Bu beni gerçekten meraklandırıyor.. 


Eğer hepimiz katılırsak ezgiye / Gerçeğe götüreceği fısıldanıyor kavalcının / Ve yeni bir gün doğacak bekleyenler için / Orman kahkahalarla çınlayacak... 


Eğer bi patırtı varsa bahçenizde ,telaşlanmayın / Mayıs kraliçesinin bahar temizliğidir / Evet iki yol var gidebileceğiniz / Ama uzun vadede / Hala vakit var değiştirmek için yolunuzu...
Kafanız zonklar durur,nerden bileceksiniz / Ezgiye katılmaya çağırıyor kavalcı / Sevgili bayan duyuyormusunuz esen yeli? / Ve biliyormuydunuz ki
Rüzgarların fısıltılarındadır aradığınız merdiven... 


Estiğimizde yoldan aşağı doğru / Gölgelerimiz ruhlarımızdan daha uzun / Bir kadın yürüyor hepimizin tanıdığı / Beyazlar içinde parlayan ve herkese göstermek isteyen / Her şeyin nasıl altına dönüştüğünü / Ve dikkatli dinlerseniz eğer size de ulaşacaktır ezgi / Hepimiz bir ve birimiz hepimiz olduğunda / Bir kaya gibi sağlan olup yuvarlanmadığımızda... 


Ve kadın bir merdiven alıyor cennete uzanan...



2 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

Tını insanın içine işliyor..
Sanırım bunlar şarkının sözleri yarım ingilizcemle anladığım bu :)
Umut edebilmek her şeye rağmen..

Tolga dedi ki...


insanın içine işleyen şarkı sözleri :)

umut her şeye rağmen :)